090814

Igårkväll var den underbaraste kvällen på väldigt länge, jag är så glad över hur mitt Lundaliv avslutades för att gå över till det mer främmande (kanske mer exotiska?) Storstadsliv i Stockholm jag har framför mig.

Jag hade bara tänkt träffa mina bästa vänner , Emma och Åsa igår, men efter att ha blivit "kidnappad" och förd med ögonkavel till parken, fick jag syn på alla mina vänner i Lund.  De hade fixat en minifest för min skull med massor av mat, kakor och presenter. jag blev helt salig! Hela kvällen var superkul och för mig ett underbart minne att hålla fast vid när jag flyttat, jag har inte fattat det än, imorgon bitti ska jag flytta 60 mil härifrån, till ett ställe där jag inte känner alls många, och börja vuxenlivet på allvar. AAAAAAHHH!!! -Känns sjukt.

Puss & Kram
Fei

Kommentarer
Postat av: anne

hej! vill du börja tjäna pengar på din blogg? kika in hos mig, för där kan du läsa hur du lätt kommer igång. det tar bara tio minuter!

2009-08-14 @ 21:18:49
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0