090825

Jag har haft det underbart i Sthlm de senaste dagarna. Nästan allting har slagit mina förväntningar; Klassen, programmet, staden och mina inneboende... Jag är så glad att jag hamnat här!

De senaste dagrna har varit präglat av trötthet men massa glädje. Vi var på Gasque och sen har vi varit i stugan där vi sedan övernattat. 

"Pfösarna" är sex ståtliga figurer som är våra tränare som tränar oss så att vi ska kunna bli ettor och de är sjukt strikta; de ler aldrig(ler de så vänder de ryggen mot oss), de beter sig som ett gäng överbefälhavare som säger att vi är usla och lata hela tiden.  Det är alltid så himla kul, för de ser så allvarliga ut även om vi gapflabbar.

De är med oss hela tiden och kommer med gräsliga kommentarer då och då, vilket gjorde mig sur på riktigt kl. sex på morgonen då vi bara hade sovit i två timmar. Så fick vi gå upp (vi var ett utvalt gäng på 7 pers) och torka spyor, jag mådde dåligt bara av att se på det och det kändes så surt att städa upp någon annans spya, och att man inte ens tycker synd om dem.

gasquen dansade vi tills vi stupade och man lärde känna varandra bättre under middagen, iaf de som inte hunnit bli så fulla. Jag blev full under dan, men det släppte  lite under kvällen. På dagen hade vi blivit indelade i mindre grupper för att gå på olika stationer och då blev vi tvugna att dricka upp en häxblandning med sugrör, vi visste inte vad den innehöll men yr blev jag.

Min söndag bestod av shopping med mina inneboende Fei och Olivia. Vi käkade på BÖfhouse och sen var vi på drottningsgatan. Jag måste säga att jag ÄLSKAR Sthlms affärer. De har öppet till fem på en söndag och det finns så många ställen att välja mellan. SOAK har blivit min favorit!

Nej, nu måste jag ta tag i kemin, och vila lite eftersom jag som många andra blivit sjuk.
Ha det bra!
Puss & Kram
Fei

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

så härligt att det känns bra att du hamnat där :)

2009-08-25 @ 16:36:13
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0