090829

Det blev en chillkväll med några nyfunna vänner igårkväll. Vi var hemma hos en tjej som heter Annelie, hon är supersnäll. Vi bakade kladdekaka med grädde med vaniljsocker, riktigt riktigt mumsigt. Folk är så trevliga och gulliga i klassen! Jag trodde att klassen i gymnasiet var tillräckligt tajt, men den här klassen kommer fan bli ännu tajtare.

Jag shoppade igår och kikade runt i drottningsgatan, hötorget och NK. Kändes underbart när jag fyndade ett par skitsnygga skor från Vagabond.

Efter kvällen hos Annelie hände en hemsk grej; klantiga jag har tappat bort mitt terminskort hos SL. Jag är så jävla lack på mig själv och tycker det är skitstörigt eftersom jag köpte det förra veckan för 1220 kr. Nu har jag anmält att jag tappade bort det och tills vidare får jag åka på remsa. Jävla skit! Kan bara sitta här och önska att någon snäll person hittar det och lämnar det hos SL...

Idag var jag och mina inneboende på nationalmuseet, det var faktiskt mycket mer än jag trodde. Jag gillade att de presenterade konst från renässansen fram till nu och även industridesign från förr till nu. Det är gratis för ungdomar upp till 19 och jag tycker att det är värt att gå och titta.

Ikväll vill jag faktiskt ta det lungt och göra mitt bästa för att bli frisk så att jag kan orka med imorgon då vi ska på KNAT, vet inte riktigt vad pfösarna har förberett men man får nog vara beredd på allt. Har inhandlat tortillas och ska göra guacamole och kolla på Wall-e med mina inneboende ikväll.

Puss & Kram
Fei



Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0