Flytten är nära.

Kan inte fatta det, jag har bara fem dagar kvar i Lund, sen är det studentlivet i Sthlm som gäller. Det ÄR verkligen sjukt, att någon så liten som jag ska flytta hemifrån och bo själv. Känns som om jag fortfarande är ett litet barn som behöver hjälp, och inte en vuxen som ska kunna ta ansvar för allt i livet. Men jag antar väl att jag är stor nu.

Lådor står packade, men ännu är det en hel del kvar att packa ner. Och ingenting vill jag slänga, jag har aldrig lust att lämna ifrån mig saker när jag vet kommer att brännas.

Jag läste mitt mottagningsschema om att min utbildning börjar med ett diagnosiskt prov i matte och Kemi redan första dagen. Jag fick panik när jag läste om kemin;  har inte läst kemi på två år och kemi A känns bara som ett svart hål -det finns där men jag vet inte var den är...

Men, jag ska ta tag i det innan allt sätter igång. Skriver inte så ofta nu eftersom jag vill njuta till max av sommaren som är kvar, men så fort mitt studentliv börjar kommer mitt skrivande förhoppningsvis också gå igång för fullt.

Puss & Kram
Fei

Kommentarer
Postat av: - H*

- fan vad najs !

2009-08-09 @ 20:45:56
URL: http://finest.se/hodamerei

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0