Fullproppad.

Jag är heelt sockrig...Har frossat med Sally igen. Det är helt sjukt att vi proppar i oss så mycket varje gång vi kollar på film. Ikväll delade vi på en stor ostkaka, en burk vaniljglass, kanelbullar, saft och godis...Men så är det, midjemåttet växer som aldrig förr som på sommaren.

Vi såg filmen Match point, med Scarlett Johansson.Den var riktigt omskakande, jag har nog aldrig känt mig så äcklad av en människa som av huvudpersonen Will i filmen. Handlingen är dock rätt oskulldsfull; en kille som gifter sig med en rik tjej och blir kär i sin svågers flickvän(Scarlett Johansson, skitsnygg i filmen må jag säga). Det är en film som helt enkelt visar hur verkligheten ter sig egentligen, att alla historier inte är rena Snövit, dvs. hybris straffas inte alltid med nemisis. Nej, världen är bra grym den. Se den om ni inte sett den, det är en film värd att se!

Godnatt och sov gott!
Puss & kram
/Fei

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

sov gott!

2009-08-11 @ 00:10:45
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0