091201

Första december idag och jag känner äntligen att julen snart är här efter en lång och uppfriskande promenad genom sthlms innestad. Det värmer i kroppen av att se alla fina ljus blinka mot den nattsvarta himlen.

Stureplan och drottninggatan skyltade så mycket att allt för ett ögonblick blev så jobbigt. Man kände verkligen hur affärerna skrek efter en att konsumera och jag mådde dåligt av det. Antagligen är det för att jag vet att jag måste konsumera mindre, eller så är det mitt gamla jag som springer ikapp mig; Mitt miljötankande samvete och även min studiemotivation.

Jag vet att jag levt rätt knäppt på senaste tiden, jag tror att det helt enkelt var skönt att slippa tänka för mycket. Men i fortsättningen ska jag försöka tänka efter mer så att jag slipper känna ångest efteråt.

Var har folk för planer inför julen? Jag drar ju hem till Lund  :)

Puss och kram

Fei


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejhej!

För mig blir det ocksâ Lund för hela slanten till jul. Ska bli sââ gött :)

hoppas du har det jättejättebra dans la capitale!!

bisous

2009-12-03 @ 17:02:15
URL: http://johannafrankrike.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0