091209

Jag känner mig så seg idag. Har suttit och gjort ingenting och bara slappat....Har varit och kollat på lägenheten och den är så underbar. Längtar tills jag ska flytta in den fjärde januari. Jag är så glad över att jag äntligen kan flytta ut på riktigt. tre minuter att gå till skolan ska bli riktigt nice:) Nej, nu ska jag sluta skryta...

Helt ärligt så mår jag inget vidare idag, det är därför som jag inte får nått gjort. Jag känner mig så dum och som en elak person när jag tänker på att jag svikit en kompis på grund av en kille. Och jag vet inte vad jag har för känslor för killen. Sen grubblar jag på vad jag ska äta trots att jag inte är ett dugg hungrig trots att jag borde vara hungrig.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0