Tankar...

Mitt hjärta hoppar över ett slag så fort vi får ögonkontakt, jag får typ en ilning från magen till halsgropen. Det är första gången sen i lördags som jag ser honom och efter att ha längtat efter att se honom sen dess hoppade jag nästan till.

Jag har alltid svårt att veta hur jag ska bete mig mot en kille efteråt som man strulat med, det absolut sämsta men lättaste sättet är bara att ignorera. Om inte så kan man ju alltid försöka ta reda på vad den andra känner men då riskerar man att bli sårad och det är det sista någon vill bli. Så det är väl bara att välja; ignorera och ha ett tråkigt liv eller bli sårad men ändå ta chansen för att bli lycklig...Det är väl inte så svårt val egentligen, jag är bara feg.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0