Bestämt datum

Japp, så nu är det bestämt, jag ska flytta den 14 Augusti till Stockholm stad, Östermalm blir det. Jag var lyckosam nog att bli erbjuden att bo hos en vän under första tiden. Sen får jag se om jag hittar någon studentkorridor att flytta in i...annars kommer det ordna sig på något sätt när den värsta rusningen efter studentbostad är över.

Idag blev det intensiv övningskörning med pappa. Japp, det har varit ett halvårs uppehåll nu och idag blev det första gången sen i januari, eller var det kanske november förra året?- Äh, minns inte. Men bra gick det, jag tror att praktiska grejer är sånt som sitter när man väl lärt sig det. Underbart om det stämde in på det teoretiska.

Jag satt just med min familj och smällde i mig tre skivor melon, lite körsbär, smoothie och guacamole med nachos ostsmak(ljuvligt gott!), så magen känns helt mör! Men det är i sommarens namn; jag menar när ska man annars njuta?

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0