Fei på vift

Jag var ute på picknick idag, det var jättefint väder och efter 2 mil cykling kände jag mig heelt slutkörd. Men det var riktigt skönt att cykla och jag hade sällskap av Jakob så det blev kul.

Jag hade lagat min Chaomifan och jag tyckte verkligen att den blev supergod (kanske berodde det på att jag var hungrig också).

..Idag har jag fortsatt med att leta bostad i Sthlm, men det går inte allt för bra. Jag har kontaktat några som hyr ut i andra hand och folk som vill ha inneboende men det är så himla svårt!

Nej, nu ska jag natta min lillasyster Elin innan hon börjar skrika på riktigt.

Puss & Kram
Fei

Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en bra kväll:)

2009-07-13 @ 21:00:10
URL: http://saniiee.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0