Otvättat hår i tre veckor

Jag läste i mammas måbra-tidning om en kvinna som inte tvättade sitt hår med schampo på 3 veckor. Hon hävdade att hårbotten producerar mindre fett och att hårtopparna blir långt ifrån slitna. Det ska helt enkelt se mer glansigt ut. Jag blev sugen på att testa, så nu har jag alltså uthärdat i fyra dagar. Känner redan abstinens till att tvätta det, tre veckor känns lite att ta i så jag ska iallafall försöka med en vecka. Får se hur det ter sig. Blir det allt för äckligt så ska jag testa det där med björk-"schampot". Man ska plocka björkblad och skaka det med vatten i en 1-litersbehållare och sen sila bort bladen och hälla det på håret. Hmm...jag uppdaterar er om jag gör det.

Puss & Kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0