Regnigt.

Jase det regnar, jase det regnar, så tråkigt jag har hemma...det innebär massa städning, men det går. Till ett ska jag trotsa regnet och cykla till Sara, vi ska laga lunch tillsammans :) Men jag kan inte fatta att det bara är 18 dagar tills hon åker till Tyskland, sen är det bara 23 dagar tills jag flyttar till Sthlm. Långt ifrån smärtfritt alltså.

Så jag har gett mig själv löftet att minnas den sista tiden då alla mina vänner finns i Lund som ögonblick då vi fortfarande är unga. För vem vet, inom fem år hinner folk skaffa barn och gifta sig...Nä, skit jag håller verkligen på att bli vuxen, som Elin brukar säga; "Du är en liiiiten vuxen!".

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0