Balförberedelser!

Jag var och såg Polhems balmingel idag och jag kan ju bara säga att jag blev helt förundrad av alla fina klänningar på plats. Hår, smink och acessoarer var underbart fina. Det fanns såklart de som var mindre fina men alla var snygga upp till tänderna.

Jag längtar så till min egen bal på torsdag men jag stör mig på att jag är förkyld nu. Jag kan bara hoppas att jag ska orka dans på Grand hotel, efterfest på Tegnérs, efterefterfest på Spyken och sen frukost på grand hotel...och sedan hoppa runt i skolan. Man har ju sett treor genom åren gjort detta och längtat efter att få göra likadant...Att vara sjuk nu är verkligen helt fel tajming. Det suger verkligen!

Men nu ska jag recovra mig så gott det går och sova ut. Imorgon har jag tänkt jobba i fotolabbet :)

Puss & Kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0