China, here we come!

Nu drar jag, Åsa och Anna till Kina och stannar där i ca två veckor. Åh, jag är så glad för vi kommer ha det superkul! Mina släktingar och vänner är där och kan guida oss till de bästa ställena, allt från mat till shopping.

Känner att jag behöver komma bort lite från allt här hemma också, har ju kärleksproblem att tänka över och de ständiga tankarna om jag kommer in på Industridesign till hösten eller inte (Jag vill så mycket!!!!).

Så när jag är i Kina kanske jag inte kommer skriva lika ofta, ska nog försöka få tag på nån dator och uppdatera, men det blir nog inte lika tätt med inläggen.

Hoppas ni får det underbart så hörs vi (Kanske)!

Puss & Kram
Fei

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Fei!



Åh, ha det så alldeles underbart fint i Kina! Jag önskar också att jag kunde åka iväg och bara ha det trevligt och se mig omkring i världen. Vi kan kanske ses när du kommer hem, och fika eller gå på stan eller liknande?



Kram

2009-06-22 @ 21:52:55
URL: http://elinkan.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0