Förberedelser inför Kina

Jag är så trött just nu, håller på att fixa så att jag får med mig alla saker i min reseväska. Myggmedel och skrubb är sjukt viktigt, Jag minns en vacker dag då jag vaknade upp med 60 myggbett. Det var inget trevligt, speciellt inte när min kusin som sov bredvid mig bara fick 3. Jag skulle dessutom på fotoshot dagen efter. De fick photoshoppa ganska mycket kan jag tro.

Jag beställde tid hos fotostudion åt mig, Anna och Åsa dagen efter vi kommer fram. Det är alltid så kul att göra det; bli uppstylad och plåtad en heldag. Sedan gör de en skitsatsig album och affisch för typ 300 yuan.

Jag är så pepp inför resan! Vi kommer säkerligen shoppa och pruta som galningar där uppe, se på sevärdigheter, gå på SPA och äta underbar mat....okej, nu ska jag fortsätta packa.

Puss & Kram
Fei

Kommentarer
Postat av: Fia

Trevlig resa!

2009-06-21 @ 14:38:34
URL: http://sofsan.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0