Första provdagen avklarad!

Efter idag känner jag bara ännu mer att jag vill komma in på Industridesign på LTH. Alla var supertrevliga och miljön helt underbar. Jag Var väldigt nervös när jag kom dit imorse, det kändes nästan som första dagen man började i gymnasiet. Skillnaden var bara att jag var där för att anstränga mig mer än jag någonsin gjort förut.

Vi började med att bli fotade och alla fick varsitt nummer, jag fick nummer 68 - näst sist i listan. Intervjun började baklänges så jag blev den andra som intervjuades. Jag var nervös innan, men så fort jag hade börjat prata så kändes allt mycket bättre. Det kändes skitbra efteråt, men man vet ju aldrig hur juryn bedömer en.

Jag träffade en jättetrevlig tjej, också en bloggis; Elin (http://elinkan.blogg.se/). Hon och jag höll ihop hela dagen.  Folk var verkligen supertrevliga där!

Vi gjorde olika prover, dagen började med att vi skulle tillverka en lerfigur som är mjuk. Sedan skulle vi göra en logotyp för industridesignskolan i Lund. Efteråt blev det kroki, det innebär att man ritar av en naken person live. Jag har aldrig gjort det innan, men det var inte så hemskt som jag trodde.

Överlag känns det väldigt bra, det var riktigt kul!

Pussar & Kramar
Fei

Kommentarer
Postat av: Nina

tack gumman! :)



allt bra med dig??

2009-06-17 @ 13:04:18
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0