Inatt drömde jag om...

...att jag hade blivit jättetjock, det var helt verkligt. När jag vaknade var jag tvungen att känna på mig själv för att verkligen fatta att det var en dröm. Jag drömde om att jag hade fått gäddhäng som kändes jättelöst och att min mage var som en stor tunna. Ush, jag ryser vid tanken! Jag skulle aldrig kunna trivas i en kropp som är så överviktig för jag skulle bara känna mig klumpig och i vägen överallt.

Jag sov tolv timmar inatt, det är första gången på länge som jag sovit så mycket i sträck. Jag har mycket att göra idag:

1. Rösta (Klart man ska rösta!)

2. Träffa Min vän från Singapore och ta en kopp kaffe (Hon ska åka imorgon fär gott)

3. Hitta bra musik till min studentskiva nästa torsdag, några bra tips?

4. Gå på en födelsedagsfest ikväll (Ska bli jättekul eftersom en av mina bästa vänner har kommit hem från England efter ett studieår).

5. Ja, var tvungen att lägga en punkt till...jag måste städa mitt rum - det ser ut som ett bombnedslag...puhh..nu ska jag sätta igång med allt.

Hoppas ni får en superbra dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobbig dröm!

2009-06-07 @ 11:50:25
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0