Köpenhamn idag!

Kvällen igår blev jättetrevlig, jag och min dejt fikade på espresso house och drack Chai, mmm..älskar det verkligen. Sen kollade vi på bio, vi såg Änglar och demoner. Det var verkligen en jättebra film, den varade i två och en halvtimme men kändes inte alls så länge faktiskt. Om ni inte sett den, så se den! Det är en film baserad på en bok och utspelar sig i Vatikanstaten, allting var verklighetstroget och riktigt spännande.

Jag har inte läst boken, men min dejt hade och han sa att den var bättre än Da vinci koden (också en film baserad av en bok av samma författare). Efter filmen gick vi en promenad, han är verkligen en jättego' kille! Jag är bjuden på midsommaraftonsfest hos honom på fredag, men jag får se om jag hinner eftersom jag måste hinna förbereda till Kina. Ska ju åka dit på söndag med Anna och Åsa, är så pepp!

Nu ska jag till Köpenhamn med min pappas väns dotter från Kina. Ska försöka guida henne igenom det, får hoppas att jag inte går vilse och att mina fossingar inte dör.

Hörs senare,
Puss.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0