Nu är det inget kvar!

Idag gjorde jag det sista måstet i gymnasiet! Nu är det bara partyparty som gäller, om jag någonsin blir av med min lilla förkyldning! Aja, ska inte klaga, Åsa har varit sjuk i snart två veckor och är så illa däran att hon knappt kan göra något.

Jag gick en sväng i stan med Hanna och provade sommarklänningar och linnen. Det var jävligt najs, förrutom att jag höll på att kissa på mig när hon velade mellan en klänning i två olika färger. Jag köpte ett torrschampo från proffs (mitt nuvarande från Toni&gui funkar fortfarande), eftersom det var extrapris och kostade 29.50 på HM, mycket billigare än den jag köpte på Åhléns för 135pix. Men det var i och för sig en större flaska och från Toni&gui.

Snart ska jag dra till AF-borgen och checka in alla snygga bal-par. Polhem(Lunds största gymnasieskola) har sin bal idag så jag tänkte få lite inspiration fram till vår skolas bal på torsdag.

Ikväll ska jag bara chilla och ladda upp batterierna, ska kanske se på Ugly Betty och hänga med Sally och frossa i lite onyttigheter(min bantning går inte bra).

Puss & Kram
Fei


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0