Pepp inför imorgon!

Bal imorgon! Ska bli riktigt roligt och jag ser fram emot att se alla andra. Jag köpte en balväska idag, sista minuten-shopping ni vet. Men den blev riktigt bra, samma lila som på min sjal och allt känns klaffat och klart. Frissan fixas hos Mischa och sminket hos Sally. Yeah, ska bli så sjukt nice!

Betygen sattes idag och jag känner mig äntligen fri från skolan. Fick reda på att jag får VG i fysik B, är riktigt glad över det eftersom det såg mörkt ut ett tag.  Jag kommer gå ut med en del VG och MVG och inget G, ska tralla ut ur Spykens skolgård med stolthet nästa torsdag...Kan inte fatta att jag verkligen TAR studenten om en vecka, det är verkligen sinnessjukt! Tiden går alldeles för snabbt just nu.

Nu ska jag sova och vila upp mig fram till imorgon. Ingen lär ju gå till skolan imorgon, men jag tänkte va där lite vid lunchtid och labba lite i fotolabbet, vill ju passa på innan jag är kickad från skolan och blir obehörig i labbet.

Godnatt allihop

Puss & Kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0