Trött

Jag har värk över båda benen, det känns som om jag varit med om värsta fyspasset i en vecka. Jag var på stan och guidade en kinesisk väns släkting i Lund och jag kände mig så fruktansvärt mör. Jag sov inte alls bra inatt eftersom jag vaknade kl. 4 av min hosta. Yess, det har blivit värre efter studentfirandet. Måtte det blir bättre för på om en vecka bär det av till Kina med mina två bästa vänner; Anna och Åsa.

Nu ikväll ska jag på dejt. Lite smånervös men ändå glad, vi ska fika först så att jag kan ladda kroppen med lite koffein innan vi ska se på bio. Det blir Änglar och demoner. Jag hoppas att filmen är bra, annars lär jag somna.

Hoppas er dag varit underbar hittills. Jag ska ta en powernap nu.

Puss & Kram,
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0