Underbart väder!

Idag var en underbar dag, jag blir så pigg av vädret! Nu har jag lämnat in allt jag skulle; programmering, bild och svenska. Jag fick redovisa programmeringen själv eftersom Lucas inte kom, väldigt dålig stil och han vet om det! Menmen, nu är det over and done och jag är glad och nöjd trots allt.

Efter skolan blev det balshopping, jag köpte en Freebra, det är bh utav enbart silikon och plast och det syns verkligen inte alls när man har den på. Utan band och allt sitter den som gjutet på brösten, skithäftigt! Jag har den under min balklänning och studentklänning eftersom den ena är axelbandslös, och den andra är ganska genomskinlig och har en udda axelbandsmodell.

Sen blev det smink från Makeupstore och några fina klämmor till baluppsättningen. Jag ska få håret fixat av Mischa från Capa. Han är den bästa frisören som klippt mig och jag hoppas han sätter upp håret lika bra som han klipper nu :)

Jag hade min sista pianolektion med Robert idag eftersom jag ju inte får gå kvar i den kommunala skolan efter studenten. Men det ska bli skönt med en paus från pianot efter 11 år av spelande. Fast det är klart jag kommer öva själv...i sinom tid.

Nu ska jag gå och ta en dush efter denna kokande varma dag!

Puss och kram
Fei.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0