Det blev en del gjort iallafall...

Pluggade, lagade mat, tränade och pluggade igen. Just nu sitter jag och letar efter en härlig solsemester i Nice som present till min pappas 48-årsdag. Vill visa hur mycket jag uppskattar honom :) Jag tänkte att han och mamma kunde åka iväg i fyra dagar efter donandet med min studentskiva(som de planerat under snart 4 månader nu). Biljetterna dit är faktiskt inte alls dyrt. Jag blev riktigt förvånad att det var så billigt; tur och retur för två vuxna kostar bara 1927kr.

Vet att mina föräldrar aldrig läser min blogg så därför är det ingen risk att de får reda på mina planer :D

Aja, nu ska jag sova för mer plugg imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: tess

Tack :) jo jag har oxå funderat på det, att åka bort nånstans och bara koppla av och hitta mej själv igen. Men då sak man ta tag i det oxå, och det är ju lättare sagt än gjort... tyvärr!



Snällt av dej att köpa en resa till dina föräldrar :) får hoppas att de inte gör ett undantag nuoch faktiskt läser din blogg :P hehehe

2009-05-18 @ 11:13:54
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: sally

Åh ! Vad snäll du är! Jag har exakt samma plan!

Min pappa fyller 46 den 17 juni, så ja ska köpa en resa till han + mamma i 5 dagar till ROM! :D hihi. Vi är så snälla (A) <3

2009-05-18 @ 14:25:58
Postat av: Anonym

Tess: Jag tycker du ska åka till Nice! Det är billigt och åka dit nu. Hittade ett hostel där det kostade 100 Euro för 4 dagar.



Sally: Jag funderade på Rom också men eftersom de redan varit där så ville jag fixa nått nytt :) Hur mycket kostar din resa?

Pusss <3

2009-05-18 @ 22:36:09
URL: http://feisreality.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0