Effective day.

Fashionshow done. Painting done. Programmering done. Nu väntar jag på att skolan ska ta slut också. Jag blev nyss färdig med programmeringen. Har suttit som på nålar hela dagen för det, ringt runt för hjälp och varit hur desperat som helst. Till sist fick jag hjälp av Lucas, han är verkligen dagens hjälte! Jag skulle inte klarat grafiken utan honom och hans kompis.

EkoModevisningen ikväll var skitkul! Det är sällan man blir pimpad till max och får visa upp sina egna designs. Jag visade två av mina egendesignade tryck tillsammans med min underbara vän Johanna. Vårt märke kallas för "Fei & Johanna", fantasifullt nog och det var skitkul att de verkade uppskattade.

Jag är fortfarande sminkad, känner mig så fin att jag inte vill ta bort det! Men på torsdag blir det bal och då kommer jag bli ännu mer pimpad än jag är idag. Jag sminkade mig själv idag till catwalken, kände att det blev bäst så. Jag älskar ju att sminka så gör det så gärna :P

Min teckning till bildkursen blev lite snabbt målad idag. Vi skulle göra en parafras och jag tog en av Van goghs målningar eftersom de var så lätta att måla av snabbt. Hatar verkligen att stressa när jag ska måla, men idag blev faktiskt en väldigt effektiv dag.

Nu ska jag lägga mig,
Godnatt.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0