En produktiv dag

Spenderade halva dagen i fotolabbet, jag älskar verkligen att fixa och trixa, kan stå fem timmar i sträck utan att jag blir trött. Jag går på fotografikurs i skolan och brukar fota med min analoga systemkamera. Det blir bara svartvita foton eftersom jag måste framkalla de och förstora dem själv (Har inte riktigt blivit så duktig så att jag kan framkalla färg än :P).

Jag önskar mig en digital systemkamera, men det är så dyrt och jag måste skaffa mig ett jobb innan jag har pengar att spendera på det. Men än så länge nöjer jag mig med min coola Canon EOS 300v. Jag köpte den billigt på tradera i början av läsåret.

Så efter att jag förstorade upp mina fina träd-pics, var jag på hemspråk(kinesiska, mandarin), efteråt stack jag till Kulturen och spelade på deras flygel i auditoriet. Jag ska ha konsert på söndag och fick prova på pianot idag. Jag kom in i spelandet så mycket att jag glömde tiden. Vaktmästaren kom in och sa att de redan hade stängt för dagen och höll på att låsa in mig om han inte hört mig spela. Blev lite generad, men packade snabbt ihop mina saker och gick därifrån.

Nu är dagen slut, jag är dödstrött..har pluggat en del fysik idag och ska ta en del imorgon också. Bara 30 dagar till allt är över! Wohoo!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du får visa några pics här på bloggen :)

2009-05-13 @ 22:07:17
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0