Fysik over and done!

Nu slipper jag läsa fysik B mer. Aldrig mer! Wohoo!!! Har tillbringat 2 veckor med råplugg och de senaste fyra dagar har jag inte gjort annat än fysik. mycket uppoffringar, men jag hoppas att det ska visa sig vara värt det. Provet var i 4 timmar, glädjedödande är att det bara är såna prov jag kommer vänta mig i högskolan. (JIPPI, NOT).

Så nu är det fokus på planer till Prag! Någon som har något bra tips? Ska dra dit med klassen i 4 dagar, visst blir det lite sup, men det finns så mycket annat kul att hitta på så jag ska väl bege mig och beskåda alla sevärdigheter, fynda på loppis och kanske köpa mig en balklänning. Jo, det ÄR SANT, jag har svårt att dra igen min dragkedja på min nuvarande som jag köpte för ett år sen (tror det är för att jag äter så mycket glass, men det är ju så gott!).

Jag ska återgå till packandet nu...Blir svårt att inte packa ner hela gaderoben, jag har alltid svårt för att välja, men när jag väl valt så stannar jag alltid vid det beslutet, oftast. :)

puss och kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0