Godförmiddag!

Jag stannar hemma på förmiddagen från skolan idag eftersom jag inte orkar åka till kärnkraftverket i Barsebäck. Jag tänkte prioritera matten istället, dessutom har jag hosta och känner mig allmänt kraftlös.

Jag vaknade idag av att jag drömde om provdagarna i industridesign; av alla 60 som hade gått vidare, var hälften någon jag kände. Det kändes jätteknäppt och allting var inte alls som jag trodde. Jag blev intervjuad i två minuter och de frågade inga relevanta frågor. Efteråt kändes det som att jag hade gått miste om min chans och att jag inte fått visa vad jag går för.  Jag är så sjukligt nervös för provdagarna, för jag VILL läsa det mer än jag velat något annat i mitt liv!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0