Helvettes jävla plugg!

Jag pluggar, pluggar och pluggar och känner hur allting långsamt bara tar kål på mig. Jag känner ingen pepp och jag kan inte ens vara glad för att det är helg nu. Det enda jag måste göra är ändå plugg.

Jag ska göra ett program i grafik och jag suger verkligen på det för programmering är verkligen inte min grej. Det är, och kommer alltid att vara det största felsteget jag tagit under min skoltid.

Jag kan ju drömma om att jag ska klara av att programmera klart grafiken på egen hand, vet inte vad jag ska ta mig till men ska försöka i varje fall...

Nationella Matteprovet  i matte E idag på fyra timmar gick sämre än väntat. Jag fattade inte alls sista uppgiften som är en MVG-uppgift, det har aldrig hänt att jag inte ens försökt på sista uppgiften. Men den här gången fattade jag verkligen  inte alls vad jag skulle göra.

Skolan är hemsk, jag vill ta studenten NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0