Photographish

Så idag spenderades 3 timmar i fotolabbet. Jag förstorade upp ännu några trädpics och lite andra fina bilder som jag lagt upp på min blogg. Jag känner att jag har blivit smått beroende av fotolabbet, men det är najs att känna att man kommer nån vart med bilderna man tagit. Det är bara att framkalla och exponera..åhh det är så mysigt!!

Inte nog med att det är kul med foto, jag har världens bästa fotolärare(jag låter lite töntig, jag vet), och det är, när jag tänker efter, den bästa läraren jag någonsin haft. Kunnig, rolig och har enormt mycket charm. Janne Kamping är helt klart bäst!

Kommentera gärna mina foton, jag blir glad för all kritik!


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0