Plugget tar aldrig slut...

Så nu har suttit med matten halva dagen för imorgon ska jag ha prov i matte E. NP övningarna var svårare än jag trodde, men vad kan man göra, det är imorgon provet är.

Jag har några goda nyheter iallafall; fixade färdigt fotoaffischen idag, och Janne blev skitglad och kramade om mig och sa att jag är en riktig pärla. Jag får visa den på måndag här på bloggen, för jag hann inte fota den innan inlämningen.

Jag har fixat så att jag kan lämna in bilderna, grafikinlämningen och svenskaseminariet till på måndag, så jag har rätt stor press under helgen känner jag... Allaa betyg ska vara satta på onsdag, på ONSDAG!!!

Ahh...nu känns det som att jag har lyckats ventilera av mig det mesta, ska dusha nu.

Goodnight everybody,

Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0