Pragandan lever kvar...

Det var igår jag kom hem från Prag, men jag känner fortfarande hur pepp jag är på att gå ut, dricka, dansa och flumma runt. Men tyvärr är situationen just nu extremt jobbig; jag har stort matteprov i matte E på fredag, i veckan ska jag även bli färdig med en målning som jag inte börjat på än, och affischen till fotokursen. Jag måste bli färdig med grafikinlämningen innan söndag och programmering är det värsta jag vet, har ej börjat och skjuter upp det just nu...

Idag var ett himla fint väder! Känns som att man är i Kina fast med en sval vind. Jag och Hanna gick en liten promenad i eftermiddags och det kändes så varmt att jag svettades i mina shorts, jag tänkte "herregud, detta kan inte vara Sverige".

Jag är fortfarande extremt trött, men var i skolan idag till fem eftersom jag ville gå på mattehjälpen. Jag kunde ha gått hem vid halv tre, men Karin peppade mig så vi gjorde matte i typ två och en halv timme. Vilket gjort att jag känner mig väldigt duktig och effektiv idag :)

Hoppas er dag varit bra, nu ska jag ta en powernap,
Puss och kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0