Ren lycka

Jag är fruktansvärt förkyld, har hosta så att det värker i halsen, vädret är hemskt, men ändå känner jag glädjen sprudla inom mig. Igår fick jag brev om att jag går vidare till antagningsprovet för industridesignutbildningen på LTH. Jag är så fruktansvärt glad, jag dansade runt i köket av lycka när jag läste brevet. Den 15 April skickade jag in hemuppgiften i industridesign, samtidigt också arkitektprovet. Jag hade jobbat hårt med totalt 11 bilder och en produkt på hela påsklovet, produktiv minst sagt.

So now I am in for provdagarna den 16 till den 17 juni....AHHHH önska mig lycka till för jag tänker verkligen ge järnet. För det är nu det börjar - MIN KAMP!(eller hur man nu ska uttrycka det^^)


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0