Skitbra schampotips!

Tralala! Nu har jag dushat i en av mina favoritdofter (L'instant de guerlain) i håret, det trodde jag aldrig att jag skulle göra. Jag fick bara en impuls att spraya lite parfym i mitt oparfymerade schampo....Nu doftar det lite sött och precis som resten av mig!

De flesta använder alltid massa parfymerade schampon som de köpt från butikerna, det är verkligen svårt att hitta oparfumerat, men jag köpte mitt på apoteket. Den är av märket apoliva och innehåller inga onödiga tillsatser och gör håret väldigt mjukt och rent. Mitt hår brukar lukta efter bara en dag så oparfumerat är väl ingen hit precis. Men detta var riktigt lyckat, man kan kontrollera precis hur mycket och hur lite det ska dofta och vad håret ska dofta. SUPERBRA!!

...ska testa jasmindoft nästa gång :)


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0