091114

Sorry för mitt långa uppehåll...har tappat lite av bloggkänslan och mycket händer hela tiden och på senaste tiden har det varit sjukt mycket i skolan. Så lite updating:

1. Jag har blivit en shopaholic, alla världens miljöproblem blir som bortblåsta när jag hittar vad jag vill ha:)

2. Jag älskar livet i Stockholm, mitt studentliv, mina nya vänner ...och jaa verkligen ALLT!

3. Jag har gått och blivit kär...så all tid jag inte ägnat mig åt att skriva på bloggen kan bortförklaras med att jag suktat efter en viss lonely boy.

Gällande det sistnämnda så är vi väldigt goda vänner för tillfället, men som alltid så vågar jag inte ta det första steget. Jag är helt enkelt superblyg när det gäller sånt. Och lite av det jobbigaste är att han snackar om en annan tjej jättemycket, jag blir så ledsen varje gång han gör det...

Men jag tycker det är härligt att vara kär igen, har inte varit det på väldigt länge, jag märker av att jag gillar nån när min aptit minskar drastiskt, och det har den gjort på senaste tiden...

Jag bor fortfarande i en lägenhet på Östermalm, det känns skitbra men jag vill flytta till eget boende. Jag längtar så mycket, jag kan ta vad som helst, bara jag får mitt eget lilla himmelrike!

Nu ska jag tillägna hela min uppmärksamhet på kemi...men först efter en lång varm dush :)

Puss & Kram

P.S: Jag lovar att försöka skriva oftare


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0