091124

Idag var jag och såg New moon med Sarah och Jennie. Filmen var var väldigt välgjord och skulle varit underbar om inte en massa fjortisar bakom oss hade skrikit igenom halva filmen. Fan att de inte satte femtonårsgräns, när man är elva år så är man fan inte mogen för såna här filmer, istället förstör de filmupplevelsen för alla andra genom att fnittra sönder och böla ashögt.

Har fått mina glasögon nu och numera ser jag väl ut som en meganörd haha, men jag bryr mig inte för Jag ser världen skarpare än nånsin!

Har hållt på med projektkällor halva dan och inte kommit så långt med matten som jag velat, få hoppas att jag hinner imorgon. Idag hann jag inte på grund av att jag hjälpte Olivia med hennes sista minuten plugg, tyckte så synd om henne eftersom hon hade så mycket att göra. Hennes svenska är verkligen kass så hon gör sitt bästa för att fixa så att läraren ska förstå vad hon menar.

Puss & kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0