091130

Imorse kände jag mig superhängig, trött som aldrig förr satte jag mig för att plugga matte. Ångrar sjukt mycket att jag inte pluggat mycket innan. Fast när jag tänker efter så är det inte konstigt eftersom jag får noll motivation från lärarna. Både föreläsaren som mumlar som ett mumintroll och fascisten som övningslärare har gjort att kursen i "analys i envariabel" gått åt helvette. Jag som gillade matte en gång i tiden, det här är bara hemskt.

Nu har jag sjukt mycket ångest över att jag festat bort all min tid. Fram till Omtentorna behöver jag inte ha nått liv alls, ska göra mitt bästa för att skaffa mig bra betyg. Jag vill inte att mina föräldrar ska bli besvikna på mig, de har trots allt gjort allt för att jag ska få det bra här. Fast självklart ska jag fira när kompisarna från Lund kommer på torsdag, då blir det fest, men blir nog sista gången jag super innan jag åker till Lund. Känner att jag verkligen måste försöka ta det lungt.


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0