Dagen efter

Det finns två sorters killar att strula med, en typ som vill hålla kvar kontakten med dig och en annan typ som bara är ute efter ett ligg. Igår var det "klassfest", det kom massa som man inte kände och ett tag blev det lite väl grabbigt. Jag kan säga att jag aldrig varit på en fest med så många killar.

Festen började bra när jag och några kompisar lagade mat, åt och förfestade innan resten kom. Jag hade riktigt kul när vi spelade guitar hero, tycker att jag blivit grym efter igårkväll :) Jag blev ganska full under kvällen och skäms nu efteråt för jag var dum. Som ni vet så gillar jag en kille i vår klass, jag var så dum och hånglade med en annan kille, den typen som bara är ute efter sex tydligen. När han drog upp en kondom kände jag att det blev för mycket och sa ifrån. Resten av kvällen undvek jag honom och umgicks med klasskompisarna. Tydligen hade de sett mig hångla med killen. Men det som skrämmer mig är att jag inte känner nått, ingenting. Jag har inte känt efter på ett tag men nu när jag känner efter så känner jag inget. Jag tror jag har tappat mig själv nånstans men jag orkar inte gå tillbaka och leta.

Förra veckans strul hörde av sig men jag svarade inte för jag orkade inte och tycker bara att han var snygg för stunden på dansgolvet. Gårdagens orkar jag inte ens nämna, jag känner bara extrem trötthet. Och nu ska jag börja plugga inför matteKS:en imorgon.

Hoppas er kväll igår slutade bättre än min,
puss & kram
Fei


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0