090902

Så sjuukt trött just nu! Har varit på mitt livs första KTH-spex. Jag kan säga att Spyxet äger det flera gånger om. Det är ganska få skådisar, och endast två kunde sjunga. Segt som tusan var det eftersom några i publiken klappar och skriker "en gång till!!!" även om det bara är någon som kliver in genom en dörr.

Jag var på matteföreläsning imorse kl åtta och kände mig jättesömning och smått bakfull efter Nollepuberundan på KTH. Det var rätt roligt i början av den, men sen kände jag hur all min energi bara försvann, så jag la mig rätt tidigt. Efter föreläsningen satt jag med Sussie i biblioteket och pluggade matte, vilket visade sig vara en utmaning. Vår lärare förklara allting jätteluddigt.

Jag stack hem vid tolv och lagade mat med Fei. Sen frågade hon mig om jag hade lust och shoppa i stan med henne. Jag tänkte: shoppa eller plugga....hmmm, det var inget svårt val kan jag säga, har ju nyss fått mitt studiebidrag.

En jättesnygg kofta från Topshop fick hänga med hem. Jag fyndar i rean igen! I <3 shopping i Sthlm!

Puss & kram skumbanan, ska gå och plugga matte nu.

Godnatty!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0