090904

Äntligen är det helg! Denna vecka har varit sjukt påfrestande. Skolan har börjat i högt tempo på en gång, och jag har knappt hunnit hämta andan emellanåt.

Ikväll hade jag och Olivia Twilight-kväll vilket innbar kolla på filmen och se en massa parodier efteråt. En som  jag aldrig slutar skratta åt är "Twilight with a cheeseburger" på youtube. Här är en direktlänk till youtube: http://www.youtube.com/watch?v=daTTOyu-E1w 

Jag började åtta i morse och var så himla sömnig och allting kändes segt. Har sovit ytterst lite de senaste dagarna så ska bli skönt att äntligen få ut en sovmorgon imorgon! Känner bara att det ska bli otroligt skönt att ta det lungt i helgen. När jag blir pigg igen blir det andra planer...

Godnatt

Fei

Kommentarer
Postat av: Katie

Vi har också haft världens rivstart med skolan. Man blir alldeles slut!

Skönt med helg nu!

2009-09-04 @ 22:38:27
URL: http://katie.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0