090905

Idag har varit en dag full av nyttogöra och effektivitet. Sov länge imorse och drog mig mot Prisxtra för att storhandla. Kom hem med tonvis med mat och annat kul för att börja laga massa mat. Det blev spagetti med köttfärssås, sallad, kladdkaka, crëpes, en köttfärspaj och en vegetarisk paj.

Började i torsdags med ett nytt projekt tillsammans med några andra klasskompisar. Vi ska forska om höftinplantat vilket ska bli väldigt intressant att lära sig mer om, Och idag blev jag färdig med sammanställningen av vår projektplan.

Imorgon kommer min hyresvärd hem från Kina, jag har inte träffat henne sen jag flyttat in, så jag hoppas att det går bra. Har ju bara bott med hennes dotter och systerdotter i en månad nu. Jag letar efter bostad varje dag, men det gär segt. Men men, jag ska gå och plugga lite materialdesign/kemi, har ju trots allt mer än 100 sidor att läsa till på måndag :S

Puss & kram
Fei

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: vad kul att du håller med om de. nej den har jag faktiskt inte sett.

puss

2009-09-05 @ 22:34:56
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: då får jag kolla på den. haha jaså. är de en kille eller tjej?

2009-09-05 @ 22:44:43
URL: http://beloni.devote.se

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0