090907

Fett lång dag idag, började åtta och slutade fem. Hem för att plugga matte, sedan laga mat, fortsätta plugga och slutligen sitter jag nu framför datorn och är fett utpumpad.

Jag kan säga att studentlivet just nu är allt annat än slappt, vi får massor av läxor varje dag. visst är de "rekommenderade", men gör jag inte de så får jag dåligt samvete och hänger framför allt inte med.

Min hyresvärd kom hem igår och jag tycker hon verkar väldigt dominant och en aning skeptisk hela tiden vilket stör mig. Men jag får väl sköta mig och helt enkelt inte bete mig som en badass. :P Annars blir någon hemlös...

Nu ska jag sova och samla på mig lite energi till morgondagens 8 till 5 pass.....Plus gasquen(festen) på kvällen.

Puss & Kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0