090910

Igår var vi på studiebesök på ett stålverk..det låter kanske inte så kul, men det var faktiskt väldigt intressant. Skulle dock varit mycket mer intressant om jag inte vore så stressad inför matten. Just nu är det det som tynger mig mest. Jag hinner inte repetera och vi har lappskrivning(ungefär som ett prov) varje vecka. Imorgon är ett sådant och jag har inte hunnit förstå och ännu mindre ifrågasätta vad jag har blivit hjärntvättad med de senaste fööreläsningarna.

Igår rann hela dagen bort eftersom vi åkte buss från sju till nio till Avesta och från fem till åtta hem. Alla som var med hade trott att studiebesöket var obligatoriskt, men sedan fick vi ju veta att det inte var det och då kände, iallafall jag, mig väldigt irriterad även om det var intressant.

Även idag var en fullbokad dag från åtta till sex. Jag lunkade hem från skolan heelt slut och jag tackar och bugar för att jag får sovmorgon imorgon.

Imorgon kväll blir det nollegasque. Jag är faktiskt taggad trots att jag är så trött, jag menar, sova kan man göra i helgen...

Och sova ska jag göra nu också, nattinatti.

Puss & kram
Fei


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0