090915

Igårkväll var jag hemma hos Linnéa i Bro- en nyfunnen vän här i Stockholm. Hon är så fruktansvärt snäll och go', och hennes familj var jättemysig. Hennes pappa lagade jättesatsig sjurättersmiddag enligt mig:) Det var soppa, ris, kött, sushi, sallad och kladdkaka. Det var säkert mer, men jag kommer inte ihåg.

Eftersom Bro ligger en bit utanför Stockholm ute på landet så var vi tvugna att stiga upp hal sex på morgonen. Det har jag typ inte gjort på ett halvår känns det som. Jag var så himla trött när vi tog pendeltågen och sen t-banan till skolan.

Vår första lektion var matteföreläsning med en lärare som förklarar väldigt kasst och som blir sur om du ställer frågor. I vanliga fall brukar han vara så snabb i sina förklaringar att man inte fattar eftersom det är så svårt. Men idag gick han igenom en lätt grej som han gått igenom förra lektionen. Jag blev så irriterad på honom eftersom jag tyckte han kunde prioritera det som vi tyckte var svårt och som han gått igenom långsamt, istället för det lätta.

När jag sa ifrån om varför vi går igenom samma sak som förra lektionen så blev han jättedryg och jag trodde jag skulle dö eftersom det lät som att han skulle skälla ut mig. Men sen vände det och han sa att han håller med mig, men att han fyller ut tiden med detta eftersom han får betalt för det. Kan väl säga såhär; jag har ingen respekt kvar för honom.

Jag ska plugga lite materialdesign nu, har föreläsning imorgon och tänker förbereda mig lite...

Puss och kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0