090918

Det slutade med att jag stannade i skolan till halv tio igårkväll. Snacka om helt annorlunda rutin sen man flyttat till Sthlm. Jag undrar hur jag prioriterar min tid egentligen, för nu när man är oberoende och kan planera allt själv så gör man konstiga saker och segar bort tiden.

Jag känner att det är alldeles för mycket kul som händer och jag vill vara med på allt men känner samtidigt att jag måste börja prioritera vad jag ska göra. Alla kapitlar på engelska vi fått i läxa har jag inte hunnit läsa, jag har helt enkelt varit allt för lat och endast läst sammanfattningarna.

På lördag ska jag på Gasque (igen!) Ska bli kul som vanligt men resten av helgen ska jag ta det lungt och plugga. Men som vanligt kommer säkert massa tid gå åt till att städa, laga mat och städa...

Men över till gladare tankar; jag fixade lappskrivningen(två uppgifter i matte som vi har varje vecka)! Är så glad eftersom det gått bajs de senaste gångerna. Nu känner jag mig mer pepp på nästa, haha.

Ringde Sara idag och är så glad över att hon har bestämt sig för att hälsa på i början av november. Hon skulle boka tid nu sa hon. Saknar henne...och jag saknar alla vänner i Lund!! Fy vad jag saknar er! Ska kanske boka biljett redan till nästa helg, får se om jag hittar nån billig sistaminuten-biljett.

Puss & Kram
Fei


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0