090923

Jag pratade med SYV idag och jag snackade med henne om mina funderingar kring materialdesign och om jag ska fortsätta. Jag är lite kluven i frågan eftersom det är en skitbra utbildning, att man verkligen kan påverka genom att forska fram nya material mot en hållbar utveckling. Men samtidigt kan jag inte hålla på med en av de roligaste sakerna jag vet i jobbet; nämligen att måla, rita och uttrycka min kretivitet.

Vad jag funderar på är design och produktutveckling, det är också en civilingengörsutbildning..Jag vet för lite just nu men om jag byter så gör jag det efter detta läsåret.

Jag gjorde ett kinesiskt diagnosprov idag eftersom jag vill hoppa på en kurs på kvällstid. Men de säger att det kanske inte går eftersom jag är för bra på kinesiska. Fan vilka regler de har! Behöver verkligen friska upp min kinesiska. Jag har t.o.m glömt hur man skriver tack. Då är det läge att komma igång igen tycker jag...

Puss & Kram
Fei

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Fei!

Har kollat in din blogg lite då och då...men när kommer nästa inlägg??

stor kram

2009-11-03 @ 21:45:30
URL: http://johannafrankrike.blogg.se/
Postat av: the Anna

tjejen, inte visste ja att du kanske ville byta, ja får bli bättre på att ringa, I promise :) keep up the good schoolwork, love you

2009-11-08 @ 00:20:43
Postat av: anna

snälla fei, kan du inte börja blogga igen, saknar att få höra om ditt nya liv i sthlm, älskar din blogg!!!

2009-11-14 @ 15:47:55

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0