100406

idag spenderades dagen men Min lilla retsticka till syster, vi lekte runt och gick en lång promenad som slutade hemma med min egna Pasta Carbonara. Under dagen så har hon sagt flera stycken roliga kommentarer och jag känner att måste skriva ner de för att inte glömma haha.

-"Jag älskar mitt påskägg, jag vill spara det...eller nej, jag måste äta upp det nu för annars äter Angela(hennes kompis) upp det."
-"Du kan ju säga nej, eller går det inte?"
-"Jooo...om hon frågar så ska jag säga nej, det får du inte för det e faktiskt mitt eget privata ägg!"
-"Är det så? Om jag frågar då?"
- "Då skulle jag säga; Ja, så klart får du ta!"

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-"Ät upp det sista, det är bara en liten tugga kvar."
-"Nej!"
-"Snälla, du får glass efter maten"
- "Nej, iuuu!"
- "Om du äter upp så får du choklad efteråt!"
- "NEJ!"
- "Okej, då slänger jag det."
- "NEEEJ!! Okej, okej, jag äter upp det då!"

Vad säger ni, har jag inte världens sötaste lillasyster?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, jag gillar det sista konversationen ;P

2010-04-07 @ 09:32:14
URL: http://jennniieb.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0