100407

Ojojoj, Min dag har varit full av överaskningar...det började med att jag joggade i det vackra vädret och jag tror att jag har underskattat min kondis efter påskhelgen och jag kände mig krasslig i morse, men va fan, är det sol+lov så ska man vara ute!

Jag kom hem sådär lagom svettig och äcklig och tog en dusch. När jag blev färdig hörde jag ett pling från dörren så jag fick springa ner i blött hår och handuk, vem stod där om inte min saknade Annapanna nukommen från andra sidan jordklotet? Jag blev så himla glad och efter en mycket blöt kram drog jag på mig jeans och tröja snabbt som attan. Sen satt vi där och snackade om allt som hänt sen vi sågs i januari då vi träffades senast.

Efter massa pannkakor drog vi till stan och shoppade lite, jag skulle träffa Debb och på vägen träffade jag massor av gamla lundavänner på stan. När det är fint väder så drar alla ut så man träffar massor av bekanta, allt från högstadiet till gymnasiet. Det slutade med att vi hamnade i stadsparken där jag träffade min mamma som tog sig en liten promenad, hon skulle hämta Elin från balletten. Så jag hängde med mamma och åkte bil hem...jag hade annars tänkt gå en lång promenad hem. Där ser man hur random ens liv blir utan mobil, livet blir fullt av överaskningar och man klarar sig ganska bra. Fast jävligt handikappad känner jag mig fortfarande så det blir inget jag vill vara utan ändå.


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0