100408

Jag har lyssnat på fler Lady gaga låtar och upptäckt att Summerboy är jävligt nice, det påminner om Gwen Staffanis stil och är supersommrig. Man tänker på kristallblått glittrande hav där man seglar runt och käkar glass typ...

Idag träffade jag världens gosigaste Karin, jag åt min första falafel på ett halvår typ. Jag kände mig fruktansvärt sugen på det idag. Vi satt och bara snackade i typ tre timmar, det kändes verkligen supernajs. Vi har redan planerat ett äventyr på stockholms skärgårdar i sommar. Jag längtar helt sjukt mycket till sommaren nu! Tiden framför mig fram till dess blir nog enbart hård plugg, träning och fyra tentor...Fy va skönt det ska bli när jag får det gjort.

Imorgon ska jag ut på en av Lunds nationer med Annapanna och co. Vi får se hur det slutar...

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0