På tåget

Jag är så jäkla klantig! Alltid ska jag glömma något och den här gången var det mobilen. Blä för mig alltså jag är så jäkla sur...10 dagar utan mobil blir inte kul, speciellt inte nu när man ska hälsa på hemma och träffa kompisar.

Den senaste perioden har varit sjukt kämpig. Det känns alltid som att det aldrig kan bli helt bra, så fort nått bra händer, så ska nått dåligt också hända. För ett tag sen hade jag så sjukt bra flyt men nu är det bara hackigt, det jag trodde var självklart är inte längre och påminner mig om att aldrig ta ut glädjen i förskott eller ta något för givet.

Skolan har varit och är jobbig. När jag började KTH så trodde jag att det skulle gå lätt men det är fan inte lätt. Man måste verkligen plugga stenhårt för att klara KTH och det har jag gjort men verkar ändå inte tillräckligt hårt. Det borde inte vara okej att må så jäkla kasst, att alla studenter ska må såhär. Alla vi som pluggade stenhårt och att det ändå inte räckte ändå fram. Fan.


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0