100328

I helgen har jag handlat möbler på IKEA tillsammans med Sally och Rikard, så nu har jag en ny soffa och en säng(äntligen!). Rikard hjälpte mig med att skjutsa hem möblerna plus att montera upp dem vilket var fruktansvärt snällt, jag är verkligen fruktansvärt tacksam.

På kvällen hade jag bjudit hem några vänner för en mysig förfest som sedan ledde till dans på Stureplan. Vi hamnade på Laroy och det var första gången som jag var och partade på stureplan överhuvudtaget. Helt ärligt tycker jag att det var medelkul, livebandet var svinbra, jag blev typ hög av att bara lyssna på pianistens soloslingor.

Jag blev väldigt trött på att se alla fulla bratz med blonderat backslick som tafsade på allt som rörde på sig, tjejerna var så jäkla snygga att man kände sig helt borta. Jag kunde ha hookat flera stureplansbratz men fan vad jag inte kände för det...jävla drägg är dem hela högen.

Jag mår inte nått vidare och har inte gjort de senaste dagarna för jag kämpar med en mardröm som inte vill släppa. Nu ska jag laga mat och plugga. Imorgon är det kemitenta, håll tummarna för mig!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0